woensdag 4 maart 2009

Cauldron

Vandaag vond ik iets nieuws in de supermarkt (Jumbo) bij de vegetarische afdeling. Een potje falafelpaté met Marokkaanse kruiden. Dat heb ik natuurlijk direct gekocht. Er waren nog twee smaken, één met olijven en één met gedroogde tomaten en basilicum.
Toen heb ik direct een lepeltje geproefd en ik moest even wennen aan de structuur, mijn smaakpapillen steigerden even maar bij nader inzien vond ik het toch wel lekker.
Ik heb ook nog geitenkaas met vegetarisch stremsel gescoord.
De website van Cauldron vind je hier .

2 opmerkingen:

  1. dag Hadriana,
    ik ontdek nu pas jouw culinaire blog, fantastisch zeg... het zal me helpen, waarvoor dank.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bonjour Didier,
    Ik ben er nog maar net aan begonnen en ik ben nog een beetje in de weer met de layout enzo.
    Leuk dat je het alvast ontdekt hebt. er komt nog veel meer aan.

    BeantwoordenVerwijderen