maandag 2 maart 2009

De naam verklaard.

Een pescotariër is iemand die geen vlees eet maar wel vis, al is het in mijn geval met mate.
Vegetarisch eten wordt je gemakkelijk gemaakt door de vele soorten vegetarische burgers en schnitzels die je in elke supermarkt kunt vinden. Ze smaken allemaal hetzelfde, zijn te zout, kortom ik kan ze niet meer zien!
Ik ben eens flink gaan googlen en op het web kun je bijna alles vinden op culinair gebied. Mijn verzameling recepten groeide en groeide en ik vond het tijd worden om ze bijeen te brengen op een blog. Geen website want dan moet je iedere keer als je wat nieuws hebt gaan FTP'en. Daar heb ik geen zin in, dat moge duidelijk zijn.
Het is dus een blog geworden. Ik zal hier kond doen van mijn culinaire ervaringen, niet alleen van de mooie dingen maar ook van de mislukkingen en de ongelukjes.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten